~~~~ 2007 年 9 月 12 日 星期三 ~~~~ |
無聊上課天  |
|
今日差d遲到-3-"....
竟然一個鐘返到去...當然...一切用極速進行
簡直浪費我金錢同時間,
到加下仲係唔知呢一課學緊乜
miss極之唔掂...可否換人...!
返到黎3點,享用完我既午餐...
竟然一覺訓左個幾鐘
呀妹放學返黎都唔知道-0-
之後同妹去左圖書館借書,
撞到呀松佢地,
哈~探班傾左2句就走嚕!
好勤力呀你地,加油!keep going!
呵,又買左對耳環
成日掛住買=-=
哈~後悔穿左耳tim...
|
| 發表時間:2007-09-12 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 11 日 星期二 ~~~~ |
~~~~ 2007 年 9 月 10 日 星期一 ~~~~ |
上堂日  |
|
六點半起身,
上午九點半上堂,
晚上九點半落堂...
朝早d堂無聊到爆,
仲發緊夢以為唔駛上堂=0=
夜晚去九龍堂...
今次講既野同上一堂主日學有d關係~
亦都有提醒!
好精彩既課堂!
撘巴士返屋企,
個小朋友隻公仔發出既"喵喵"聲
極度煩擾,佢仲要坐係司機旁邊
但個司機又頂得順...勁!
真係好~攰!
但係唔可以做懶惰人!
加油呀! |
| 發表時間:2007-09-11 12:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 9 日 星期日 ~~~~ |
| 感恩.提醒 |
|
經過琴日同媽媽做詩琴,
校長今朝同我講過下... ...
崇拜既詩琴,係好有難度,遲下啦!
哈哈~自從敬拜隊成立左之後,
發覺自己對彈詩歌係易上手d...^^
其實都不太清楚自己的恩賜是什麼,
但總有一日我會發揮我既恩賜作事奉!
.崇拜.
今日好高興...詩班再一次可以企晒個choir stand^^
自從詩班營之後,發覺大家團結左...
大部份既詩班員都能夠準時返到黎~!
感覺十分之唔同,有所進步^^
呢一d都係神既恩典!
盼望我地所唱既都係蒙主既悅納
.主日學.
今日主日學比左我一d既提醒@@
真係可以嘗試一下呢個方法
別要跟隨自己私心而行,凡事冷靜處理
講到墮落天使:自高自大,想同至高者同位
記住,謙卑!!
.敬拜隊.
full team呀!18人...happy!
哈哈~最興奮既時刻!
彈琴彈到d手指自己郁=0="...真誇張!
看到森森佢地好比心機學結他,自己都要努了! |
| 發表時間:2007-09-09 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 7 日 星期五 ~~~~ |
| 練歌 |
|
為了媽媽明天的領詩,
今晚決定放棄結他...
其實也是因為我很累呢@@
今天算係暑假結束既日子了...
終於知道分班結果...唉! |
| 發表時間:2007-09-07 10:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|