哈...考試恐懼症-0-"
覺得恐怖過會考...
成日都係咁眼淺...好感動呀!
多謝一班弟兄姊妹既代禱
縱使係考試之心中十分不安
但感謝主,讓我去試場既時候撞到婆婆,
一路傾談,到達試場已經覺得好平安!
亦見到一班同學,很緊張地練習拋蠅、吹公仔
分左2批考,考官係MISS黎,我地竟然係考水試先,
所以差唔多所有教練走晒黎旁住我地!
。水試。
1:陸上護理,做錯左dd野=0="好彩個教練提提我
2:手援,大家O晒錯,未學過喎/.\
教練正想講點做既時候...
「教練你加下係教書定係考試,原果你係教既話,咁我就走喇!」
大家一齊行過去做既時候,又有問題發生...
「哇,你地到底有冇學過咖?就咁徒手拉?」
之後就問我右手邊既呀伯,「你地到底有冇學過?手援到底係點做?」
好彩個呀伯答到佢,唔係就死梗!
唉...望左望右...即學即做!
呀妹上唔到水要我落水幫佢=3=
水泡拖:patient右腳抽筋,
大家又O咀,又無學...教練又提水,又即學即做,
有人比考官鬧「Patient係邊一隻抽筋呀?抽筋個隻腳點上水呀?」
仲有「咁樣講即係你係識得分左右咖啦!」
今次到我左手邊既姐姐出事!
唉,好彩佢無留意到我用錯腳上水咋...><
3:衣物拖,計時三分15秒...哇!
好開心呀,第一個跳落水(次次練習既時候我都係差唔多最尾個個)
亦係最快到岸個個^^
4:即做直接拖救法,無得休息lor!
好彩係唔計時既,都算ok既
5:潛磚,潛第二次先得,
佢又無講野=0="...好彩呀妹夠長氣咋!
做池邊人工呼吸,之後旁人協助上水...
係串手定唔串既問題,算過得去啦!
。筆試。
基本上個個都唔駛30分鐘就完成晒份筆試,
大致上亦都同佢比個份mock差唔多!
。CPR。
最後一個做,前面未做完個考官就叫我做
記得望Patient^^,佢無講comment
應該無問題掛!最慘係做完成口消毒火酒,
個公仔個口入面係勁多火酒lor!
。考試完畢。
教練話我地組水試全部pass,
但CPR有2個肥左,唔肯講邊2個...
但隔離個組水試就kill左2個...
。晚飯。
去左pizza hut食^^,一家四口出街食飯
好耐無試過啦!有講有笑,
超級開心呀!哈哈哈哈....
又再一次經歷主既同在^^主既保守同帶領!
感謝天父唷!!!!!!!
朝早唔駛學琴啦,可以返完團契先考試啦,
有carol作我既mock考官,
有婆婆係前往考試既途中可以分散我注意力啦,
弟兄姊妹既支持同鼓勵,
仲有....... |