... .. .. 欣欣"
~~~~ 2007 年 9 月 18 日  星期二   晴天 ~~~~


煩惱  

唉...左顧慮右顧慮!
考個章返黎唔知做咩...咁

發表時間:2007-09-18 10:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 9 月 17 日  星期一   晴天 ~~~~


期待 愉快  

夜晚有得上堂了...
期待^^

發表時間:2007-09-17 12:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天 ~~~~


主日 驚訝  

唔知係咪又興奮過頭...訓得嘛嘛...
鬧鐘未響就醒左!

返到去祈禱會啱啱開始!
今日唔知做乜野,講道既時候唔知遊左去邊!
聽到好小好小野!

主日學,算係總結啦!下話?

練詩,又見到神既恩典喇,加下我地好快就可以分parts唱歌!
自己睇譜^^...
...可唔可以加多幾個alto..今日得我一個唱呢part...
比著以前我一定做唔到,
記得以前由中二既時候miss yu已經話我其實音準,聲靚,但無信心
中二同芷欣唱duet,係對我一項好大挑戰!
到加下有信心係人面前唱歌,都係神比我既信心同恩賜!
真係要感謝主,希望我能夠用呢一把聲呢唱歌,讚美,傳揚主的名!

買飯盒返去宗教室食∼$10抵呀
哎呀,我好似唔記得比錢呀松=0="!!!!!!
呀松,下次見到我記得提我!

敬拜隊∼進展幾好,
always都係速度問題!愈唱愈快,一熟就係咁!

夜晚同左婆婆食飯,
婆婆對我地好似佢孫女咁...
今晚有個諗法好想帶婆婆返教會
無奈唔知點開口...求主幫助!

發表時間:2007-09-16 10:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天 ~~~~


考試 開心  

哈...考試恐懼症-0-"
覺得恐怖過會考...
成日都係咁眼淺...好感動呀!
多謝一班弟兄姊妹既代禱
縱使係考試之心中十分不安
但感謝主,讓我去試場既時候撞到婆婆,
一路傾談,到達試場已經覺得好平安!

亦見到一班同學,很緊張地練習拋蠅、吹公仔
分左2批考,考官係MISS黎,我地竟然係考水試先,
所以差唔多所有教練走晒黎旁住我地!

。水試。
1:陸上護理,做錯左dd野=0="好彩個教練提提我
2:手援,大家O晒錯,未學過喎/.\
        教練正想講點做既時候...
     「教練你加下係教書定係考試,原果你係教既話,咁我就走喇!」
        大家一齊行過去做既時候,又有問題發生...
     「哇,你地到底有冇學過咖?就咁徒手拉?」
        之後就問我右手邊既呀伯,「你地到底有冇學過?手援到底係點做?」
        好彩個呀伯答到佢,唔係就死梗!
        唉...望左望右...即學即做!
        呀妹上唔到水要我落水幫佢=3=
        水泡拖:patient右腳抽筋,
        大家又O咀,又無學...教練又提水,又即學即做,
        有人比考官鬧「Patient係邊一隻抽筋呀?抽筋個隻腳點上水呀?」
        仲有「咁樣講即係你係識得分左右咖啦!」
    今次到我左手邊既姐姐出事!
   唉,好彩佢無留意到我用錯腳上水咋...><
3:衣物拖,計時三分15秒...哇!
  好開心呀,第一個跳落水(次次練習既時候我都係差唔多最尾個個)
      亦係最快到岸個個^^
4:即做直接拖救法,無得休息lor!
  好彩係唔計時既,都算ok既
5:潛磚,潛第二次先得,
  佢又無講野=0="...好彩呀妹夠長氣咋!
  做池邊人工呼吸,之後旁人協助上水...
      係串手定唔串既問題,算過得去啦!

。筆試。
基本上個個都唔駛30分鐘就完成晒份筆試,
大致上亦都同佢比個份mock差唔多!

。CPR。
最後一個做,前面未做完個考官就叫我做
記得望Patient^^,佢無講comment
應該無問題掛!最慘係做完成口消毒火酒,
個公仔個口入面係勁多火酒lor!

。考試完畢。
教練話我地組水試全部pass,
但CPR有2個肥左,唔肯講邊2個...
但隔離個組水試就kill左2個...

。晚飯。
去左pizza hut食^^,一家四口出街食飯
好耐無試過啦!有講有笑,
超級開心呀!哈哈哈哈....

又再一次經歷主既同在^^主既保守同帶領!
感謝天父唷!!!!!!!
朝早唔駛學琴啦,可以返完團契先考試啦,
有carol作我既mock考官,
有婆婆係前往考試既途中可以分散我注意力啦,
弟兄姊妹既支持同鼓勵,
仲有.......

發表時間:2007-09-16 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天 ~~~~


考試日 不安  

練左水咁耐...就係為左今日既考試...!
琴晚訓得極之唔好,
希望今晚考試順順利利啦!
最好一次過pass><"

發表時間:2007-09-15 10:34 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


yan_1224
暱稱: 欣欣.. ..♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-27
接踵而來
2008-04-22
約翰福音八章12節
!!!努力呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 48
今日人氣: 7
累積人氣: 2723