~~~~ 2007 年 11 月 22 日 星期四 ~~~~ |
bad day!  |
|
Feel sad today!
琴晚實在太傷心,
搞到今朝眼腫腫咁返學...
事與願違,
加下將所有唔開心事放大
一切值得高興既反而縮細
悲觀了...
|
| 發表時間:2007-11-22 06:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 21 日 星期三 ~~~~ |
半日課  |
|
又到左每個星期最輕鬆既上課日^^
可以訓到九點先起身...好幸福唷
今朝竟然早左出門返學...
但幾個同學見到我都話做咩今日咁晏
除左知我者個d話我咁早...哈
早左小小放with gary & marquis坐249
哈~講講下講到信仰...可惜車程太短!
坐249返學同返屋企都撞到同一個司機
同d司機講唔該既時候,係得呢個司機會笑住應我
...哈!佢今日同我講野,問我放學嗱?
返到屋企3點
呀媽掛住同周太傾計,要自己煮飯d餸黎食...
之後練左陣琴,做埋tax同audit
終於"的"起心肝做到功課喇...
哈哈~繼續努力! |
| 發表時間:2007-11-21 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 19 日 星期一 ~~~~ |
| 呀! |
|
好累呀...
發夢都掛住考試...
幸好今天過得很開心
笑,笑,笑
gary入lift即刻超重@@? |
| 發表時間:2007-11-19 11:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 18 日 星期日 ~~~~ |
family day  |
|
琴日收到第一份既生日禮物^^
多謝婆婆既紅利是
雖然婆婆無記性...但係我地無個孫既生日都佢記得
希望婆婆公公身體健康!
今日練習之後唱到癲左=-="...
把聲開到盡晒...哈哈~好玩!
盡情唱!唱!唱!發洩一返...好彩未爆咪
少萍唔同我地一齊行><
同呀發一齊真係會笑到傻...
估唔到呀順都幾搞野!
今晚一開msn...
好多window彈出黎...
keke~! |
| 發表時間:2007-11-18 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 16 日 星期五 ~~~~ |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|