~~~~ 2007 年 10 月 23 日 星期二 ~~~~ |
全日上課天  |
|
中文科miss今日好high-.-"...
成日搞爛gag...自言自語!
係巴士度訓到差d唔識落車
今晚背左小小書仔...
全部入腦,好野!
聽日要好好用d時間,要做好多野!
|
| 發表時間:2007-10-23 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 22 日 星期一 ~~~~ |
| 無冷氣的早上 |
|
哇!中央冷氣要緊急維修
一朝早大家齊齊焗2小時桑拿
簡直係... ...好難頂!
空氣完全唔流通
BMM..短短10mins break
我竟然訓著左=.="...
Audit個miss終於都黑面喇!
次次上佢堂好似街市咁!
今日.有d時候終於可以靜靜地上堂喇
===================
我已經忍唔住喇,開始為"dreams"而努力了....
但呢個星期讀書要緊!
祈禱交託給神,因祂聽禱告! |
| 發表時間:2007-10-22 10:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 21 日 星期日 ~~~~ |
~~~~ 2007 年 10 月 20 日 星期六 ~~~~ |
請放心  |
|
哈.-."
點解少萍會覺得我嬲左佢呢?
keke~!真的不好意思
只係近排實在發生左太多令我唔開心既事
想不通而已∼
讓我組織一下,再跟你分享
容我在此說聲"對不起"
害大家擔心我了...
請放心啦! |
| 發表時間:2007-10-21 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 19 日 星期五 ~~~~ |
| 何解? |
|
很多問題一下湧現
就好像是自尋煩惱
卻不能跟他人陳明
去學懂放下,是重要功課!
事雖關己,己卻不欲勞心
「 愛,需要操練才學會;
恨,不需要操練,
一遇便能挑出來! 」
真的嗎?
根本就是未學會愛,經已懂得恨∼! |
| 發表時間:2007-10-19 05:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|