~~~~ 2007 年 10 月 8 日 星期一 ~~~~ |
| 2007-10-08 |
|
成日都咁累....
上BMM差d就訓著左....真係好悶
點考試呀!
lunch食左個勁抵既十蚊飯!
|
| 發表時間:2007-10-08 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 7 日 星期日 ~~~~ |
百感交集  |
|
今朝心情一路都好好咖...!
又搞乜野呀....=.="down...
今日主日學,上左青年查經
遲左好多落堂,連帶練詩都遲左
2點三返到去敬拜隊
今次我要領詩,但係唔知點解,我唔想
又邊度出問題喇我!?
因為唔齊人,所以我可以係咁彈琴,
唔開心...彈琴可以舒緩一下
哈,可能下個week又唔係咁咖喇...
一時一樣! |
| 發表時間:2007-10-07 09:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 7 日 星期日 ~~~~ |
火熱新一代  |
|
琴晚...又再一次見到主既大能
有成2千幾個青少年
音樂佈道會,整個過程到十分享受^^
有band隊...向明叫我留意下人地...
睇下聽唔聽到d野~個keyboard手好勁!
現家我就學緊呢d...chord...我真係無心機背晒佢=.="...
但係...我一定要咖!!!!!加油啦
見到好多人去決志!
好開心見呢一班既青年人得著呢一份咁珍貴既禮物! |
| 發表時間:2007-10-07 08:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 5 日 星期五 ~~~~ |
~~~~ 2007 年 10 月 4 日 星期四 ~~~~ |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|