... .. .. 欣欣"
~~~~ 2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天 ~~~~


低落 不安  

心情還是很低落
愈想愈鑽牛角尖了... ...

唯有盡情投入任何一項活動
才能暫停我的思想

很辛苦!
世事就是往往不如人意

既然過去就別想太多吧!
但願如此

發表時間:2007-10-17 08:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天 ~~~~


只差五分鐘 感動  

1點半上堂,但8點3出門????

今天已經遲了出門...8點三
但...就再巴士剛離開上水正在往大欖的時候
收到Nicole電話,知道頭兩堂不用上
今天應該返1點半

... ...

無奈,幸好有小方陪^^
返到reading仲有Yedda同Gary
睇完報紙就做下功課
4小時很快過!

BMM既Tutor係我既催眠堂><"!

Audit出左guideline了...

唉...呢科簡直係要自學,要開始溫書了

發表時間:2007-10-15 09:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天 ~~~~


情緒 鬱悶  

我! 

竟然被情緒困擾,What's wrong?
自從開學之後,經常想發脾氣...
郁d就"炆"...!

忍!忍!忍!
就爆

另外有d野又搞唔清楚.....
煩煩煩

真係好唔開心
anyway...多謝各位弟兄姊妹既代禱

發表時間:2007-10-14 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天 ~~~~


假期 愉快  

星期五
九點醒左就訓唔著><"!
真係妹仔命...想訓多d都唔得

練琴啦~-0-"...跟住無啦啦走左去開聲
講真...真係好耐無開過把聲!

6點鐘出沙田天道
出黎既時候竟然走唔到...
結果要行樓梯...

結他==呢方面...
我覺得比彈琴還要難
原因係,右手很難掌握
十點多就打道回府了...
預備團契,其實歌就一早搵到
但就未預備,搞到1點,但仲未打...累!

星期六
九點起身...出去學琴
d歌好難彈...仲未有心機練
呀sir話我d sight reading好...
=.=都唔知讚我定彈我
好就唔會比你知道我係sight read啦!係咪先?

返到屋企打埋份稿,等媽買飯
食埋飯就出門返教會
返到去先知向明今日返唔到黎lor><"!
呀松又唔係度,大家要執生!
結果,做左詩琴....
彈得最差既一次...好唔滿意!
唉唉唉...so sad!完全都唔係個個mood!
最重要,想同大家分享個隻歌又唱唔到....

6點鐘同媽坐巴士出九龍堂聽佈道會...
林以諾牧師講道
棟篤笑...但我唔係好識笑lor....
我媽就笑到傻左...
不過呢~真係幾成功
感謝主...帶領左咁多人決志!
盼望佢地係你既愛入面得已成長

11點返到粉嶺先食野...嘻!好抵食!

發表時間:2007-10-14 07:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天 ~~~~


2007-10-09  

呵呵呵~星期五day off呀!ye@h!

但係星期四就辛苦d喇....

中文轉左miss...個miss都幾搞笑...
諗住今日有得早放...點知-0-"... just 5mins!

係架巴土度訓到隻豬咁...真係好累
明天終於可以訓晏小小喇^^

發表時間:2007-10-09 08:40 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


yan_1224
暱稱: 欣欣.. ..♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-27
接踵而來
2008-04-22
約翰福音八章12節
!!!努力呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 48
今日人氣: 10
累積人氣: 2726