~~~~ 2007 年 10 月 17 日 星期三 ~~~~ |
低落  |
|
心情還是很低落
愈想愈鑽牛角尖了... ...
唯有盡情投入任何一項活動
才能暫停我的思想
很辛苦!
世事就是往往不如人意
既然過去就別想太多吧!
但願如此
|
| 發表時間:2007-10-17 08:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 15 日 星期一 ~~~~ |
只差五分鐘  |
|
1點半上堂,但8點3出門????
今天已經遲了出門...8點三
但...就再巴士剛離開上水正在往大欖的時候
收到Nicole電話,知道頭兩堂不用上
今天應該返1點半
... ...
無奈,幸好有小方陪^^
返到reading仲有Yedda同Gary
睇完報紙就做下功課
4小時很快過!
BMM既Tutor係我既催眠堂><"!
Audit出左guideline了...
唉...呢科簡直係要自學,要開始溫書了 |
| 發表時間:2007-10-15 09:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 14 日 星期日 ~~~~ |
情緒  |
|
我!
竟然被情緒困擾,What's wrong?
自從開學之後,經常想發脾氣...
郁d就"炆"...!
忍!忍!忍!
就爆
另外有d野又搞唔清楚.....
煩煩煩
真係好唔開心
anyway...多謝各位弟兄姊妹既代禱 |
| 發表時間:2007-10-14 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 14 日 星期日 ~~~~ |
假期  |
|
星期五
九點醒左就訓唔著><"!
真係妹仔命...想訓多d都唔得
練琴啦~-0-"...跟住無啦啦走左去開聲
講真...真係好耐無開過把聲!
6點鐘出沙田天道
出黎既時候竟然走唔到...
結果要行樓梯...
結他==呢方面...
我覺得比彈琴還要難
原因係,右手很難掌握
十點多就打道回府了...
預備團契,其實歌就一早搵到
但就未預備,搞到1點,但仲未打...累!
星期六
九點起身...出去學琴
d歌好難彈...仲未有心機練
呀sir話我d sight reading好...
=.=都唔知讚我定彈我
好就唔會比你知道我係sight read啦!係咪先?
返到屋企打埋份稿,等媽買飯
食埋飯就出門返教會
返到去先知向明今日返唔到黎lor><"!
呀松又唔係度,大家要執生!
結果,做左詩琴....
彈得最差既一次 ...好唔滿意!
唉唉唉...so sad!完全都唔係個個mood!
最重要,想同大家分享個隻歌又唱唔到....
6點鐘同媽坐巴士出九龍堂聽佈道會...
林以諾牧師講道
棟篤笑...但我唔係好識笑lor....
我媽就笑到傻左...
不過呢~真係幾成功
感謝主...帶領左咁多人決志!
盼望佢地係你既愛入面得已成長
11點返到粉嶺先食野...嘻!好抵食! |
| 發表時間:2007-10-14 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 10 月 9 日 星期二 ~~~~ |
| 2007-10-09 |
|
呵呵呵~星期五day off呀!ye@h!
但係星期四就辛苦d喇....
中文轉左miss...個miss都幾搞笑...
諗住今日有得早放...點知-0-"... just 5mins!
係架巴土度訓到隻豬咁...真係好累
明天終於可以訓晏小小喇^^ |
| 發表時間:2007-10-09 08:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|