第二屆洗禮
滿載感恩,想起自己上年的受洗,
異常感動,能夠見證朋友的洗禮!
四位弟兄弟妹穿上整齊的套裝,
面上散發著由心發出的笑容,
一切一切就是上帝的恩典!
盼望他們在主的懷抱裡,
一天又一天的去成長,
活在上帝的愛裡面,
靈命不斷地長進!
活出好的見證∼
p.s.: 雖然前一晚整d花趕到差唔多3點
但係見到收既人同送既人開心,乜都抵返晒
有人仲叫我去搵人投資開花店
煩請弟兄姊妹寄返d相比我
2007年讀經營
感謝主∼!讓我們全程滿有平安、喜樂,
所有參與的人在營裡面有不同的得著!

第一天:
愛筵後,同呀松夾左陣結他就出發喇
拉住個行李箱,一路行去上車就一路比人話我似空姐
哈...講多兩講我就真係會去試下應徵...
諗住係車度訓一陣...點知比慕玲姐捉住講到落車
玩遊戲...
因為miss yu要走先...
食飽飯之後就臨時拉夫做詩琴
成晚都訓得唔好,訓下醒下...未夠7點自動起身
第二天:
自由活動時間睇余詩曼同鄭嘉穎拍戲成為活動之一
之後去左打排球,人打我打,打到隻手紅腫晒
夜晚出左去九龍堂參與聖誕聖樂崇拜
好正好正...個晚訓得ok...醒左3次
第三天:
唔知邊個開門...就醒左喇
小型聖誕崇拜,之後拍賣
收到禮物呢~多謝^^
雅各書:
的確從中學到很多,亦思想很多
得不著:到底是不求或是妄求?
只要憑著信心求,一點不疑惑,不可心懷二意!
哈...仲要比慕玲姐警告,
一定唔可以搵個唔係基督徒既拍拖
叫我好好祈禱喎....
呢幾日訓得唔好既原因可能係我諗得太多野...
發覺有樣放係祈禱入面既野...好似係又好似唔係
但如果係點解加下又會咁...?好迷茫! |