... .. .. 欣欣"
~~~~ 2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天 ~~~~


新年快樂~! 開心  

係新一年,
願主既祝福,平安常與我們眾人同在!

第一年倒數唔係同屋企人過...
而係同一班弟兄姊妹過...都係一家人

雖然好凍,但就真係好開心
多謝呀松借出場地比我地燒野食啦~!
星星好靚~好閃
充滿笑聲~歡樂
倒數一刻...哇~!so happy!

新一年新開始!
要努力,努力,再努力!
實在太多野想做...Dream~倒數開始@@?
音樂上面既事奉盼望能做得更多更好!
榮耀我主!

其他方面一切放係禱告入面啦!

發表時間:2008-01-01 04:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天 ~~~~


頻樸的一天 不安  

終於等到做迎新...但係!
d會眾實在太遲先黎...到最後個一刻先踏入黎
根本唔可以同佢傾到計...!
坐係後面聽道...個講員既style好似詹sir囉...
完左崇拜即刻練歌...之後即刻"飛"去火車站

12點仲係大學站...so去到九龍塘飛的去
岩岩好趕到...!
好正既崇拜!同九龍堂既敬拜隊交流交流
3點半去到城大食野...
4點半搖巴士返粉嶺

6點鐘食個飯盒...又出去
佈道會...雖然真係好大風好凍
但係我相信大家個心都係好暖~
感謝主!帶領一班既人去到你跟前
第一次舉起手跟牧師一同祝福決志者
呂sir既分享以及吳牧師既講道都令我好感動~!

看來我要學習付出~!

【永約的神】詩集:你是王,36

─ 是我這生尋著你的應允,
是永生的源頭方向,令我生命更新
─ 願意一生順服你的指引,
伴我一生同行衝破危難困憂

神已立約,傾出祂恩惠並祝福我一世,
神已立約,顯彰祂的愛並寬恕我一切,
和你立約,願跟主方向,願遵守你管教;
齊頌讚主永活全能,信實無窮,千載百世不變更!

呢首係九龍堂唱既其中一隻歌,令我異常感動既歌~

發表時間:2007-12-30 06:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天 ~~~~


《真的戀愛了?》  

福音電影∼一早就很想去看了....
但被我遺忘了,
表妹攞左飛但唔得閒去睇...
變相益左我....

多段感情...當中睇到唔到階段對愛情既睇法
有笑位,有喊位,
無奈...笑位唔係好識笑,喊位超感動啦~!

有人立決,有人決志
盼望主既祝福~!

發表時間:2007-12-29 11:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 12 月 26 日  星期三   晴天 ~~~~


HaPpy Brithday To 美意 開心  

訓左成十個鐘...n咁耐無試過
執野執左成朝...終於比老豆鬧...唔執唔得
掉左好多野...加下個書櫃有好多位

6點半出門,去星光大道睇燈飾
去到岩岩好睇到幻彩詠香江...超級多人
之後等埋呀發&Mandy
10點幾去食野...山長水遠食壹麵館
11點多去紅碪睇燈飾
26-12-200726-12-07
26-12-2007-2

好彩趕到坐最後一班火車返屋企
好彩係老豆返黎之前搞掂晒d野訓覺
嘻~感謝主呀~!

呀發無啦啦話我係一個好搞笑既女仔
邊度搞笑呀...?
之後佢同黎言君講對我既第一印象
兩個都係覺得我唱歌勁...而唔係"高"

哈...原來聽人地講對自己既第一印象既感覺得好得意咖喎

發表時間:2007-12-27 03:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
~~~~ 2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天 ~~~~


洗禮∼2007年讀經營 開心  

第二屆洗禮

滿載感恩,想起自己上年的受洗,
異常感動,能夠見證朋友的洗禮!

四位弟兄弟妹穿上整齊的套裝,
面上散發著由心發出的笑容,
一切一切就是上帝的恩典!
盼望他們在主的懷抱裡,
一天又一天的去成長,
活在上帝的愛裡面,
靈命不斷地長進!
活出好的見證∼

p.s.: 雖然前一晚整d花趕到差唔多3點
        但係見到收既人同送既人開心,乜都抵返晒
        有人仲叫我去搵人投資開花店

煩請弟兄姊妹寄返d相比我

2007年讀經營

感謝主∼!讓我們全程滿有平安、喜樂,
所有參與的人在營裡面有不同的得著!

讀經營

第一天:
愛筵後,同呀松夾左陣結他就出發喇
拉住個行李箱,一路行去上車就一路比人話我似空姐
哈...講多兩講我就真係會去試下應徵...
諗住係車度訓一陣...點知比慕玲姐捉住講到落車
玩遊戲...
因為miss yu要走先...
食飽飯之後就臨時拉夫做詩琴
成晚都訓得唔好,訓下醒下...未夠7點自動起身

第二天:
自由活動時間睇余詩曼同鄭嘉穎拍戲成為活動之一
之後去左打排球,人打我打,打到隻手紅腫晒
夜晚出左去九龍堂參與聖誕聖樂崇拜
好正好正...個晚訓得ok...醒左3次

第三天:
唔知邊個開門...就醒左喇
小型聖誕崇拜,之後拍賣
收到禮物呢~多謝^^

雅各書:
的確從中學到很多,亦思想很多
得不著:到底是不求或是妄求?
            只要憑著信心求,一點不疑惑,不可心懷二意!

哈...仲要比慕玲姐警告,
一定唔可以搵個唔係基督徒既拍拖
叫我好好祈禱喎....

呢幾日訓得唔好既原因可能係我諗得太多野...
發覺有樣放係祈禱入面既野...好似係又好似唔係
但如果係點解加下又會咁...?好迷茫!

發表時間:2007-12-25 07:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


yan_1224
暱稱: 欣欣.. ..♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-27
接踵而來
2008-04-22
約翰福音八章12節
!!!努力呀
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 48
今日人氣: 4
累積人氣: 2744