~~~~ 2007 年 11 月 6 日 星期二 ~~~~ |
| Ye@h! |
|
Too many good news today !
1.11月份突然多左假
2.收到e-mail去換sample
3.聽日堂中文唔駛補,照常放早
唉...BMM!
今日已經遲左半個鐘返去,
因為塞左2次車,
點知...我已經算係早返去lor
返到去先開始教書!
呢排天氣凍左,
個人真係好累!
上車就訓到落車
|
| 發表時間:2007-11-06 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 5 日 星期一 ~~~~ |
| 唔夠訓 |
|
以後唔飲熱奶茶!
琴日咁早起身,
去到1點我頭腦竟然仲係好清醒><"
結果無野搞都只係訓左5個多鐘.....
唔夠訓搞到又好似病返...
TAX呢個月星期五個堂都唔駛上
唔知英文調唔調到呢
BMM 一入去就比miss叫=-="...
問我做咩唔去test...
無啦啦就咁比佢記得我叫咩名
Audit竟然話無得補測=-="
之後問個fd又話個分會除少次
即係點呀? |
| 發表時間:2007-11-05 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 4 日 星期日 ~~~~ |
清!  |
|
鼻"文文"...好唔舒服=.="
又成日流鼻水...有d野係個喉嚨度!
到底幾時先好得晒><"...我唔要咁呀
今日真係唔小心,竟然夾到隻手><"...
哈∼有2位miss坐陣...緊張左
之後玩左陣野...真係要各位耳仔受罪
舊野搞到我一大聲就唱到走晒音=-="
真的不好意思!
大獲啦...
前排係度諗諗諗!
到呢2個星期淡忘左,
呢幾日又諗返,有d回味tim
丫,點算好呢?
拜託.唔好咁關心我啦
好易惹起小妹會誤會咖!卡卡
|
| 發表時間:2007-11-04 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 2 日 星期五 ~~~~ |
結他  |
|
哈~今晚抵受住寒風出左沙田
少萍同我地坐火車^^
愈坐愈凍,但今晚學左好多野
好有滿載而歸既感覺
從未試過一日彈左咁耐結他
(出去之前連左個幾鐘)
加下連指頭都腫了 ...幸好未爆!
但痛都係值得咖!
因為呀sir真係好比心機
即使對著我呢個笨蛋都係 |
| 發表時間:2007-11-02 11:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 11 月 2 日 星期五 ~~~~ |
早起?  |
|
琴日病癒第一日返學...勁大風..
吹爛埋我把傘..可惡!
哈...好耐無試過咁早起身...九點
今日只係上一個鐘既堂
諗住交張E生紙俾MISS...
搵左2日都搵佢唔到...
留左言比佢...哈~遲左唔關我事
星期六...決定放棄學琴!
下星期六TEST...又要停=.= |
| 發表時間:2007-11-02 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|