~~~~ 2007 年 9 月 6 日 星期四 ~~~~ |
童年  |
|
今早唔係少萍既morning call我一定又訓到10點-0-"...
謝謝少萍唷...
今晚搵相用黎團契用...
又再一次睇返自己細個既時候...
有笑,有喊,有獨照...好多好多
由BB到加下牛高馬大...真係好奇妙
好多謝爸爸媽媽咁多年既照顧
唔小得既梗係天父啦^^
哈~好想post d 相出黎...要過左今個weekend先
|
| 發表時間:2007-09-06 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 5 日 星期三 ~~~~ |
| C-O-U-P-L-E |
|
C-loseness 「親密」
O-penness 「坦白」
U-nderstanding 「了解」
P-eacemaking 「和解」
L-oyalty 「忠心」
E-steem 「尊重」 |
| 發表時間:2007-09-05 05:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 5 日 星期三 ~~~~ |
哼.哼.哼  |
|
今早...第一次討厭彈琴
幫呀媽今個星期六做詩琴
練到咁上下,我彈返敬拜隊d歌
我媽竟然話我未練好一隻就練第二隻
怪唔知你做唔到音樂家啦!
哇...無野呀嘛...彈到悶轉下歌啫...
唔駛咁講呀嘛...
之後我就開始發脾氣...
what's matter?有d離譜囉...
唔知頭唔知路又話我!
仲好話我同個妹一樣,話下都唔得!
what's up?哼,哼,哼! |
| 發表時間:2007-09-05 03:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 4 日 星期二 ~~~~ |
| 2007-09-04 |
|
今日無乜心情...
仍然經常感覺很累...
有點唔正常...第六日...都係咁...
食多左好多野=0="...
要控制一下...減肥了!
努力,呵呵! |
| 發表時間:2007-09-04 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 9 月 3 日 星期一 ~~~~ |
重要使命  |
|
今晚去九龍堂聽左個導論
創世紀!好正!2小時很快過去
亦有很多提醒,獲益良多!
我們在世的目的就是要完成主給我們的使命,
而且為要討神喜悅,不是討人喜悅!
要發掘神給你的恩賜...要用它來「完成使命」!
"神不會讓我們做一些事情,而不給我們恩賜!!!"
大家齊齊努力,找出神給你的恩賜,努力完成神給你的使命! |
| 發表時間:2007-09-04 03:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|