~~~~ 2007 年 12 月 15 日 星期六 ~~~~ |
| 最愛零食-麥芽餅 |
|
哈...真係好好好...味!
無論肚餓or not都可以自己食晒成包-.-"
不過都幾熱氣...食完記住飲多d水!
排球!終於有得打喇...
不過...望到個波飛埋黎我就走人囉
聽朝跑步?看情況...啦!
今晚目標,1小時溫書
Start now~!
|
| 發表時間:2007-12-15 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 12 月 14 日 星期五 ~~~~ |
鋒生日  |
|
好彩...無發病!飲左一大杯蜜糖就出門
唉...溫過晒d野全部唔記得囉!
好彩mc識好多,同埋有得炒返d-.-"...
合格係無問題...考試努力啦!
派左考試時間表.-.
唔知一月係咪only返o個三日考試日囉...!
留左係學校做assignment...
做到比人話我地個樣咁"謝"
仲好講...d人啦,又唔做!
4點半走人="=...
諗住279可以訓下,點知↓
有人當架巴士係自己屋企囉
傾計講野大大聲,仲要唔係一齊坐囉!
真係過份
返屋企,一個鐘後再出去
=.="...今次我實在太過準時~!
超白痴咁上錯車,之後趕過去
誰知,我係最早到的一個
第二係big森,但佢都遲左2個字><"!
因為聽朝要test...所以,
今晚好早就同美意返屋企
努力到下個星期三就可以鬆下喇... |
| 發表時間:2007-12-14 11:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 12 月 13 日 星期四 ~~~~ |
| 病... |
|
琴晚個肚痛到成晚訓唔到...
頂硬上返學...tax同分組做數
結果,成行一齊做,哈~!
真係團結呀我地
英文,睇oral個分...wo...攞A-喎 ,
真係估唔到...仲以為自己睇錯!
派埋兩篇文...miss話ok...
有一篇可以拉到上A-
只要小心d mistakes
今個星期六既測驗要努力d...!!!
最後,上左半堂頂唔住,
多得debby粒特效必理痛
但其實都唔係好work...="=
仲係勁肚痛
之後買個面返教會靜靜地溫書...
6點多走人...!
唉,唔夠訓搞到又作病,好辛苦呀
聽日仲要測BMM,要頂住呀~! |
| 發表時間:2007-12-13 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 12 月 12 日 星期三 ~~~~ |
| 期待假期 |
|
呢兩晚都終於都訓得好d...
琴晚仲發夢...又多左個人出黎喇
今日真係要溫書喇...
唔係我就死梗...
assignment都開左工...
下星期二仲要"見工"...又著suit,唉!
努力努力啦!
就快放假喇!
PS. 無奈,我太了解你! |
| 發表時間:2007-12-12 09:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
~~~~ 2007 年 12 月 10 日 星期一 ~~~~ |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|