生日快樂
好好笑呀今日....今日我扮返學....去左美棋玩打排.....之後去左戲鵬玩....見都呀培同細君....之後我地問細君仲咩會同呀培一齊?
佢無講野....就完左喇
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 20 | »