今日好早就起左身啦...成7點今早...今早起身~真係羅我命=.=之後搭車返香港[返都去都成11點幾啦]之後打比譚綺約佢出旺中行街..睇戲果d啦.....佢條仔都出左[好好笑嫁佢....仲好串添!]不過都幾好人...睇戲係佢既...直落都係佢既^^嘻x2 係沙田睇完戲之後去左買錢包...好開心丫買都patrick cox呀衰然係400幾不過都值得既...之後譚綺叫我倍佢去[唔識打]我同美人倍左佢去我地真係好人丫...之後我去apm果時美人都我傾佢同譚綺d野[[[唔打啦好眼訓丫]]]sa u la la
|