今日去左鬼屋......招頭早我同儀返st.john比miss睇..放左之後我去左儀屋企玩....仲睇左d小說好好睇嫁...不過仲未有結局........之後同左佢去換褲...之後有人打比丫儀問佢去唔去鬼屋?佢好去...右問我去唔去...我話去不過我要返左屋企換衫先....佢就係我屋企樓下等我!!跟住我地搭的去太和...之後我地去左鬼屋....我果果都唔今行先...行左3.4次都係唔今入去....出返黎之後見都平哥...我話平哥...入去羅...之後佢同佢果2果 fd返左..我地跟住佢入...入面乜都無...我地上左去添...米右係乜都無.....出返去之後我地果果都唔驚...仲諗住去黑洞...我地跟住肅文入左黑洞...出返黎右係唔恐怖.....佢地叫我去上網睇下邊都仲有鬼屋....今日我問左人啦...原來乂埔有5間鬼屋嫁...好想快d去丫!!
|