yoyoyo聽日孝完啦
好野丫....聽日孝完啦...聽日我同譚綺放學直入旺中...好開針丫有得買新衫...聽日我可能會去電左果頭[一 日果d]好想快d都聽日呀....今日我係孝eng同科學...不過我唔識丫....今次我諗住抄丫洲...不過唔得因為果miss望住~^^唉!好多唔識丫....今日譚綺仲幫我整左d閃字令令丫^^嘻x2
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »