新年快樂
好野今日係年初一...好開針.....有得逗利是~嘻x2.....好開心丫琴日因為佢係大陸打比我同傾左5分鐘計....雖然得果5分鐘....但是我依經好開心.....因為佢係大陸都打比我喎....比你都開心啦..係米先?唔講啦食野啦我要....sa u la la
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | »