今日係孝meaths既日子!! 我一睇份meaths exman就知死啦......因為我2日都無溫過書.....靜係係都煲碟!^^ 第一份meaths exman 好多都唔識.....不過好在第2份meaths exman我同丫洲講meaths exman果時你做完果時你比我睇!佢話無答我.....小息果時肥so同我係都講小.....我話不如我地護抄羅...我話好佢話你d答案岩唔岩嫁??我話今丫洲d meaths好唔好丫??佢話好!佢問我點解你今講?我話因為我係抄丫洲既......小息過左啦今次係孝mc好易姐....丫洲做完無幾來...佢就第比我睇...好開心丫估唔都佢會幫我!!之後我都係都互抄^^仲要孝多2日就可能放假啦~好悶心丫
|