今日病左呀~辛苦呀....死人SO宏權搞都我今....辛苦呀....今日我地班好多人無返呀~有成9果無返....朝頭早我同MISS chan講我發燒要落去探熱~佢右唔比話係都扮野''想早退就想早退喇"係都諗籍口~呀君今日返黎果頸電左"我問佢電左幾錢""佢話電左180蚊好平哇....今日放左我叫miss chan摸下我有無發燒"佢一摸話"嘩今熱既...我米話羅都話左我發燒嫁喇同你講你右唔信....之後佢無講野..就走左"之後睇肥恆果d係都玩~好好笑呀佢地''係都玩...之後~呀君果班放左...我地一齊走...我同神婆同君君都係喉嚨痛.....君君仲係都食炸野我地一齊坐71k返屋企...之後見都佢果fd"""呀君問左佢羅煙...比右一枝我..我覺得食左好似無今喉嚨痛..返都屋企我食左d藥訓左...呀媽返黎嘈醒左我..今我米起左身食飯羅....希望聽日無今辛苦喇""嘻x2
|