●○我們是不是由一開始~// " '就己經做錯了呢?.../\\*?

2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


2007-10-24 分類: 未分類

 今日終於有得正式上番堂

好開 心

死人張前,,5好成日遲到啦

又要我等你咁耐

唉唉唉**

今日冇乜野講,,,

5知有咩講

今日我5洗停課

有另1個代替左我

呵,,係ta咁耐真係悶死我喇

黃燕芳,呂鳳儀,張麗雲,

收皮啦你地

我個頭點,關你地春事咩

on撚9

成日百痴

條友淆q哂囉乜事

..........................................................

5講住喇

88

------------------------------------

 今日,,第1堂.

電腦堂,,出去企個陣

2d d人行過囉

煩死,,

係電腦室,禁電話,,

差d比個5記得咩咩sir見到

之後地理..悶

冇乜野好講囉呢堂

小息..5記得做左d咩

數學

之前落ta乜功課都冇做過

佢要我做番哂

煩q死,,,

統測,,難屎

5識做囉,,做做下5想做

即刻訓覺

lunch,,

去廁所搞左個頭好耐,

不過都係好柒

落左ta,,諗住睇下個柒頭

點知佢走左lu

冇奈囉,,白行= =

之後同2e+2a d人勁玩

超hi,,

撞到佢地,,冇帶眼鏡

認5到佢地,,搞到比佢地見到我個頭

英文,,

超好玩

開始個時勁嘈

之後比果個余妙芬勁屌

成班人靜哂囉

有半班係到訓覺

有小半班係到發夢

有小半班係到做自己野

我就係到玩電話

佢5知囉,真係聰明

趺埋部電話落地佢都見5到

真係好笑,,,

勁樣囉佢

真係好玩

之後佢見我地咁乖

比左個9分我地囉

正丫,,

中文堂,

第1堂..

聽歌,,

第2堂

全堂係到訓覺

正,,不過班人勁嘈

比佢地嘈醒左幾次

煩煩煩-]

班主任堂

搞左我地勁耐囉

屌..就係因為中文堂d人係到玩

又要收錢..

哂哂我地d放學時間

你地2個要倍番比我地牙

我地d時間好寶貴架

5係咁樣比你哂個囉5該

之後又要做番d數學,,,

又要英文補默

之後去左網吧搵2條低能仔

5講住喇

玩勁舞牙要

掰bi''>"<

 

  

  



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 262 | »