|
1:15左右先訓醒, 梳洗* 食粥+腸粉=)
5:50左右出去, 過LAM TIN搵春*
之後再返SAU MAU PING等啟良`
佢遲到左幾MIN咁=] 之後有DD落雨
我地搭1A, 由上車玩到落車{玩UNO}`
差不多8點到尖咀碼頭果邊..
之後, 一路行, 沿途GEi燈飾好靚>V<
行到9點幾10點, 搭番地鐵去旺角食飯..
行左勁耐, 我都搵吾返我去開果擋野,
之後, 吾搵-333- 去大家樂食
點知就黎收工, 無野食.. 去左美心MX
我食咖哩牛筋腩飯, 啟良食好似肉醬飯*
之後一齊食生果*V*’’ 搭番地鐵返觀塘
10:20左右返到觀塘, 見到候敏慧同佢BF’’
幾襯Xddd* 不過.. 比我見到算佢吾好采-333-
之後同啟良搭13M返屋企` 佢送埋我上去
我拎埋傘比佢, 佢就走了=] 11:50左右返到HM
P.S. 我地返到觀塘去搭車同落車果陣,真系落雨..
佢幫我遮風擋雨-333-!! 世間小有的男子!!
原來有次我同春系公園打千秋,
比佢見到-333- 真系失禮晒`
|