|
10點起身* 吾願出街` 整米粉食=] 12:10出去` 搭小巴, 轉MTR過柴灣`
-------------------------------------------------------
去到側漁涌既時候, 因為架車已經話緊吾好行埋去''
我行到去諗住入, 佢''生''左門..
我後面果個姐姐仔, 重要推我!!
搞到我眼角位附近比度門撞到!! 紅Q晒=]
之後我爭DD眼鏡都比度門夾Q爛l0r,
之後個姐姐仔一句對吾住+吾好意思就算!!
之後度門開左2次* 個姐姐仔就入左去丫..
我就嚇到傻左l0r, 個心跳得幾勁..
入到吾敢入去!! 企到最後面果度.. 好驚..
我真系驚到吾敢郁…. 果時得我一個!!!
真系吾知點算, 直至下一班車黎我先上..
-------------------------------------------------------
1:00過到去柴灣地鐵站.. 上到阿婆度搭1:10
好快就又去要番地鐵站….. 好在今次有人系度`
無咁驚, 同阿婆+舅母去
去到天后落去, 去工展會!!
食左杯雪糕$20, 芒果+薄荷朱古力!! 正>V<
行得果半個圈就要走, 因為舅母要返工-333-‘’
最後阿婆打算帶路, 點知帶錯-口-!!
之後去杏花邨既美心MX食野,
食完阿公買左件外套!! 系大一買=)
晚上都幾好餱-V-!! 又雞, 又燒鴨-3-!!
8:10左右返到屋企* 打邊爐..
因為有肥牛, SO超打!! 又飲可樂, 勁正
食得很撐唷!! ^V^!!
|