|
9點幾起身/0\ 梳洗, 之後媽收到婆電話*
婆+公話黎幫我地換左個廁所版佢=]
之後拿拿聲去大快活食早餐!!!`
婆+公黎到, 換完*W* 靚, 透明有海洋生物的` $160
之後12點左右, 婆又話要去食飯-______-!!!
之後齊齊落左大快活-3- 無錯, 又系大快活囉`
迫住食左一個蕃茄既飯` 清晒.. 杯野比細佬同我飲晒-3-
之後E婆打黎* 話食飯, 媽吾多想..
BUT婆無問媽-3- 之後各自先行回校
回家後, 我溫西史+裝身-V-!!! 嘻..
4:45到左九龍灣地鐵站-_-!! 旦約5點*
見到表舅父.. 真系吾見好過見-______-''
夢想幻滅, 表舅父又殘.. 又老左/_\
都吾知幾多年無見過LUU, 佢問我會考DD野-3-
之後5點幾去食飯, 見到食神{滔滔}* 超大個肚腩
6點幾食完-3- 痴線, 逼人食野\_____/''
行左陣` 7點幾搭番地鐵, 公送我!! 7:50回到家*
E婆比左$300我` 系咁問我洗吾洗問野同埋OLAY-3-
回家後吃了少許薯條咁nA-V- 又食XDDD
晚上11:00之前就ZZZ了*V*!!!
|