|
今日成7:35先起身-3-'' 險些遲到
7:10到街市-_- 同春一齊返=]
我地又食魚旦*W* XDDD 好味!!!
考中史-3- 未做中史之前,
我知道吾洗做晒!! 系要揀黎做的
之後一做停吾到手-3-'' 加上吾記得左
做晒6題-3- 應該淨系做4題-3333-!!!
做晒重有5MIN` 之後同春走...
回家-3- 打怪-V-!!! 之後食野,
3點幾4點開始執野!!! 執到4點幾5點*
執左房同廳, 又要抹野-3333-!!!!
阿妹重介親隻手掌/_\ 流血>0<*
6點幾食飯` 吃波仔.. 波仔愈黎愈差-3-
之後玩夢歷+打怪* 有200 LV了*
|