|
今日9點幾起身-3-'' 梳洗.. 趕出門口,
遲左8MIN* 春早左到.. 系度食風, 好正*W*
之後一齊吉魚旦*W* 好味=] 遲左5MIN返到去..
自己去上.. 好在未開始*
中途過馬路既時候... 我吾打算行紅綠燈果邊,
之後一行到去馬路中間.. 有個警察話..
妹妹!! 吾好亂過馬路呀-3-!!!
之後春拉番我上紅綠燈果邊過-__________-''
小組算系同樂仔雙劍合壁.. 春死得太慘/0\''
12:00放* 見到某某人-v- 好可愛.. 好傻-3-
等左韻塋半個鐘, 12:30先走得, 真系好"文"
之後番到屋企拿拿聲, 執埋個POJECT DD手尾*
2:00去M記食野, 換左第2款HELLO KITTY!! 勁靚
之後去釘裝.. 有條死八婆真系勁無禮貌囉=] 完全吾知咩叫禮貌
回家, 玩電腦*W* 睇左陣數學同地理咁-V- 扮下勤力姐`
之後一路玩電腦一路聽電視-333- 12點幾訓教=]
|