|
10點比人的左起身-3- 天啊, 需要咁早咩!? 之後開電腦, 上網搵DD資料=] 無啦啦一早俾人鬧` 你邊撚個!? 我要比你鬧!? 12點幾搵到一間, 之後自己去茶樓* 好在未開始食野姐xDDD` 1點幾落左KT` 去左一間診所掛號=] 掛完號買左$10/7魷魚.. 美味 要4:30既第7個先睇得`之後飛的去聯合.. 勁多人-0-'' 分流等20 MIN- 次緊急等4個鐘` 非緊急等5個鐘* 我個妹拎GEi竟然系非緊急l0r, 白痴 之後飛的.. 回家`4:00同妹搭小巴落KT, 買左$20/14魷魚>W< 妹睇醫生$280 睇完, 搭番小巴番屋企` 玩電腦... 補寫番之前幾日GEi日記` 7點幾落WELLCOME買壽司.. 正=] 而家2:00了-V-'' 重未訓..
|