|
今日6:00起身-V-'' 梳洗..
食早餐*V* 開電腦玩=]
同春一齊返.. 無遲-3- 重早左*
LUNCH去左花園果邊食-3-
食左小小, 突然間有隻野跌左落我盒飯度.....
果個野系識飛既"烏鷹"-3-.....
即刻要成盒飯丟左佢l0r, 激死我\_/
我半飽都無l0r, 吾該-3-!!!
之後, 去左買菊花茶飲=] 之後上左去禮堂`
麻麻地, 吾系咁好睇-3-'' 聽日無得睇*
之後2:00上堂, 琪琪無返掛....-3-
不過, 留底左DD工作紙系度折磨我地...即日交`
之後趕得切做完* 放學同春走,
去左同媽一齊接細佬.. 之後回家*
7點幾同妹落左去買飯, 吃波仔*V*!!! 飽飽
|