|
7:53收到春既電話-3- 先發覺已經太遲..... 拿拿聲叫埋妹起身-3- 之後8:05出門口.. 我地頭又未梳-3- 頭髮又未紮好 之後一行三人即刻飛的-V-'' 好在返在去都系搭2左右` LUNCH吃星洲炒米, 好味-V- 不過衰在有豬扒同太陽旦-3- 整番雞脾咪幾好*W*!! 2堂電腦, 過得好FEER-V- xd 緊系拎黎做假期功課nA- 做左3篇閱讀理解, 英文作文x1* 之後自己走` 4:05返到屋企, 好在趕到切系媽未出門口之前返到.. 因為我吾記得帶鎖匙-w-'' 之後一齊去接細佬, 之後上左中銀 搞DD野*W* HAPPY!- 5點幾去左M記食野-W- 牛肉飽, 我愛你>W<!! 去左街市買野打邊爐.. 7點幾8點開餐, 9點幾散場-V- 我好飽 同PING CHATTING, 約1點幾ZZZ-V- 明明LAST DAY, 好HAPPY, 旦聽日要補課/_\
|