|
7:00左右起床` 梳洗.. 本打算吃早餐* 可惜...... 7:40春打黎話遲左起身, 話同吾到我返- 7:45打黎話, 一陣7:55街市等* 7:49出門口` 落到去她比我還要準時` 小息:成功抄完功課-V- ATHENA還打包回家` 地理` 阿SIR又超時教學-.- LUNCH, 落到去無嘜岩食=] 我,春, ATHENA出左去 13:25先到紅石-3- 落單.. 13:53先埋單走人` 我地死跑死走` 去到最頭果檔報紙檔已經13:58* 經過重重波折.. 我地2:00打鐘GEi時候返到學校-v- 上樓梯果時..... 我竟然** {噓` 請保守秘密} 之後上課室-V- 2堂COMP, 小測+抄作業ANS- 15:45阿SIR依然吾放我走-3- 拉ATHENA陪我-V- 16:40才到505室補中文-V-'' 17:00左右放人* 同春走-w- 返歸繼續抄COMP答案.. 18:45左右比媽拉左落街買飯-3-!! 我無買... 19:30回家, 抄COMP答案- 玩電腦
吾開心/_\ 所以1日只吃1餐- 已連續2天*
|