|
8:15春打黎MORNING CALL..
佢吾打黎真系吾知醒-3-''
遲左10MIN先落到去.. 8:38-v-''
同春去7-11, 買左朱古力俾佢=]
地理補9-12:00` 中史12-1:00..
中史走吾到佬/_\'' MISS過左黎睇
12:49左右MISS早左放*
自己走, 返屋企` 睇電視..
2:20左右落左去試CON, 果個人超惡/_\
戴到我流眼淚-3- 佢都好惡咁話我..
戴左之後有個肥哥哥幫我驗眼.. 佢超好人
回家, 3:00左右落扒王里EATING- 難食
之後去左買檸檬茶同可樂` 去左實惠買椅子x3`
回家` 轉過頭落街市買野打邊爐..
7點幾除CON- 戴左5個鐘-3- 戴多左1個鐘-V-''
8:00左右開始打邊爐.. 飲左可樂x1* 檸檬茶x1`
聽日補課9-4:00` 中史9-12:00* 地理1-4:00..
|