|
9點06左右PING MORNING CALL` 不過, 頭一次以為鬧鐘響, 無聽到-V- 第二次打黎先聽-w- 相當嘈雜* 之後起身*W* 梳洗, 洗頭=] 媽趕吾切同我地食野了` 約左春 一齊去利來食早餐, 遲左7MIN返到去 約1:00左右放, 自己回家` 睇電視 玩電腦, 食薯片+飲檸檬茶` 3:00去利來EATING, 接細佬放學, 回家=] 5點幾出去* 去左淘大冒險樂園` 發生左小小問題, 有DD吾高興-3- 之後去美心買左半帶西餅$60` 搭13D返歸` 去WELLCOME買SUSHI* 回家後吃壽司+西餅, 很撐唷` 變肥婆了/3\ P.S. 好多人北上, 無人陪我傾計/_\ 悶死`
|