|
今日.. 12點幾先起身-V-'' 賴死賴左好耐-3- 3個幾鐘....搞到俾人鬧/_\'' 起身玩左陣電腦, 做HW- 總算搞掂好晒, 數學吾做xDD 之後3:00出門口, 去扒王里EATING 我食澳華利牛柳.. 7成熟, 切出黎重有血.. 好難食-3- 想嘔..... 二百幾蚊賣單` FATHER話當系團年飯=] 之後返屋企換番對鞋, 拎番個袋`再落觀塘.. 四圍行左陣` 再去左翠屏花市 系KT地鐵站見到有人拎住勁大粒金莎* 之後, 去睇` 完全搵吾到/_\ SO SAD  去左美心MX, 無位=] 飛的回家` 我同妹落WELLCOME買野` 又食SUSHI, 美味  好想要好大粒既金莎..... /__________\''
|