|
7:00起身.. 梳洗* 又買魚旦-V-
今日P生也是比我早回到學校*
數學..OK過得快=]
地理, 爭DD比人罰課教-3-
中史;琪琪黎教中文-00-
西史X2- 聽講座..
LUNCH* 扒王里, 撞到P生` $30
岩岩好2:00返到去-_- 險些遲到..
英文X2` 個個訓死晒-3-
我都爭DD訓著埋.../______\
放學* 去了練英文ORAL- {MISS FUNG}
5:00左右放` 拎住好多書回家..
幸好春幫手.. THANKS-
返歸.. 洗頭` 落街, 買洗C0N水$45` M記
|