|
今日7:09起身-3- 早在到.. 食魚旦-V-
落雨都要集隊T口T'' 變落湯欣...../口\
LUNCH原本打算出去食-3- 不過落雨
嘻, 有星洲炒米食>W< 好味道..
放學同春行左陣-3- 睇紀念冊, 睇吾岩-3-
回家.. 洗頭, 再落過去=]
食M記` 見到LEMON同佢的LOVER,
又見到十一哥-_________-!!!
食完, 上真開心樂園玩-V- 正
之後同妹去文具鋪- 睇睇睇
最後都系揀左本KT紀念冊$36-口-
之後同妹回家.. 玩電腦-3-
發覺無做6日ONLINE COUSE-3-!!!
要一口氣做番晒/口\ 攰死欣
♥noʎ ǝʌol ı ♥
|