|
7:06左右起身.. 梳洗` 今朝無食魚旦/_\
返到去買埋檸檬茶.. 未開已經打鐘-V- 當然要飲埋先
中文; MISS無返*V* 睇MOVIE{常在我心}-
LUNCH- 利來; $22- 中式牛肉飯, 美味
中史; MISS無返-V-'' N姐代堂- 即刻除左支耳針
放學* 英文ORAL.. 得番3個人.. 有一個ABS*
嘻.. 今次總算無丟架 XDD.. 事在人為
6點幾同媽+小弟落商場.. 去了惠康-
再去了文具店.. 買筆$62, 荷包很傷/=\ 自己比錢-
不過, 算了BA* 為了我的日記要寫得漂亮一點..
晚上吃豬骨粥.. 美味的
星期1開始考MOCK了- 大家要加油唷!!
|