|
6:12起左身-V-'' 之後換校服-3-'' 之後廁所有人用緊-.-'' 打算"攤"多一陣* 6:30鬧鐘再響, 又醒一醒!! 之後, 春就MORNING CALL我-V-'' 廁所依然系有人用緊l0r, 之後打算7:00起身 一訓訓到7:35-V- 之後勁趕咁.. 7:55出門口` 春已經到左-_____-'' 之後趕時間, 又食吾切早餐` 返到去買左三文治又打鐘-.- 第一個小息又要遲放-V-!!!* 之後上英文堂-.- 明明系春講野勁大聲.. 陳X君竟然話系我出聲囉-.- 之後重要話佢唱歌, 叫我吾好理佢喎!! 之後又問我系咪想讀MY SELF喎* 尋日又系咁, 黑人僧!!!!!!!!! \_/ 明偏心nA!! 哼* LUNCH個餐....... 有青椒/3\'' 重要食食下先知系青椒*最僧食嘜椒嘜椒架喇!!! -.- 放學.. 落雨T0T'' 搞完一輪先走-____-'' 番到屋企洗頭` 再落去買野打邊爐.. 之後幫AH媽整野* 以為整完.. 收番埋DD野, 之後我話我幫你整.. 佢竟然話::: 整整整*整你阿媽個系-3- 唉.. 真系好心無好報/3\ 點解我會咁黑仔/_\
|