|
6點幾起左身* 梳洗.. xDDD
之後7:15左右出左門口, 同媽咪+妹妹`
搭小巴, 再轉小巴-___- 餓死
去到柴灣同婆婆飲茶..阿公走左-0-
之後9:00左右去左地鐵站JOIN大舅父等..
再去左大會堂{中環}*V*" 拍左短片同相
好似10點幾走得, 原本跟婆婆回家*
不過, 臨時有DD事.. 要返屋企先` 唉....
返到HM打機A"A 搞鬼ONLINE-V-"
....................................................................................
3點到出門口` 搭TAXI, 再搭小巴..
去AH婆度之前去食糖水先A____A"
中途媽咪重買左隻花C奶TIM*V* $38`
因為吾食得凍野.... 只食得熱,
SO揀左豆腐花>V< 不過, 都好正..
上到去, 有驚喜*333* 大舅父送左個KT扭旦機比我HA,
要二百幾蚊的...... 好貴/33\; 不過我好HAPPY`
開心到暈, XDDDD 之後系AH婆度好悶*
因為AH婆同AH公去左行街-333-''
得大舅父`大舅母, 細舅父+我地3丁友*
7點左右終於可以出去A"A正
....................................................................................
食飯同大舅父坐, SO無影到相-333-!!
DD野都OK naa- 之後大舅父比$$我*
又有利是收A"A 嘩... 開心^V^''
8點幾走, 9點幾返到HM` 之後沖涼*V*
P.S. 返到HM收到CLEAN&CLEAR既學生証了>W<"
重有一支15ML既泡沫潔面露{試用} XDDD

另外有幾張系之前影落的=}

|