|
生病的第三天,無咁辛苦LUU`
9點幾比媽咪叫左起身*
話去睇E生喎=) 拖左好耐先起身..
好勀, 好眼訓, 吾願郁`
由於尋晚都系嘔nG出,
SO今朝都系有DD想嘔, 又系想死/_\''
去左睇中醫* 話我胃炎`
不過nG知重有無發燒, 尋晚+前日就有..
間中燒下又nG燒下* 一陣變左低低B咁點算/33\
睇完去M記JOIN妹+弟, 等媽咪*
媽咪幫我等執藥/_______\''
等埋媽咪黎就叫野食=]
我食兒童餐, 熱香餅.. 乳酪*
QOO仔比細佬飲左, 我飲左小小芬達`
之後返HM, 打日記..
nG知溫nG溫到書* 聽日考中史/_\
死naa, 溫nG到.. nG洗升都似喇*
唉.. 病得咁nG合時GA!!`
尼幾日媽咪真系太辛苦..
真系驚佢因為照顧我操勞得濟,
一陣搞到病左就真系......
到時到佢病.. 屋企就真系會天下大亂*
P.S.胃炎同腸胃炎雖然系相似,
旦其實系2樣nG同GEi野黎的*
....................................................................................
由11點幾對住部腦對到成5點幾=)
對到我真系想死-口-!! 又勀又眼訓*
睇完本草藥王訓著左` 無人叫我起身食飯..
11點幾自己醒左, 好肚餓.. 個肚重好脹*
之後媽咪整番熱DD粥比我食, 食左半碗`
一路食一路胃痛.. 太痛, nG想食+無胃口*
而家抖氣好辛苦` 好似有野頂住咁!!
重胃酸倒流TIM/3333\" 吾打.. 太辛苦
|