|
時間一天一天的流逝*
旦我依然從未有時間去溫習-口-!!
一早7:30比媽咪叫左起身`
吾洗返學都要咁早-口-!!
我5點幾都有醒過一醒, 打算返學-333-!!
不過諗真DD又好似吾洗返* SO再訓過`
去飲茶* 9:30妹妹先行回家, 打機A_A
我和母親大人則在10:30左右走`
陪MUN去睇左陣33` 11:05返到HM*
12:00落KT` 幫妹買校服裙!!
2:00左右返SMP` 去左大快活買外賣回家..
6:00還是這個6:30出左去=)
又落多次KT-口-!! 今次去觀廣換返DD野`
好在又系等我地返到HM佢又落大雨JA*V*"
返到HM, 9:00煮野食=] THZ妹幫我煮`
之後一路都系我霸住部電腦黎整XANGA!!
大家看吧=) 變了彩虹那色是多麼漂亮尼*
|