|
今天10時左右起床, 梳洗.. 跟媽媽+妹妹外出*
去了觀塘的大家樂吃早點!! 然後再找我電話的那款耳筒..
可惜沒有, 再回秀茂坪, 陪媽媽去看中醫=]
回家後玩了一陣電腦.. 見無聊, SO跑了去溫習!!
溫了1-2小時左右的西史!! 然後再外出..
搭VAN仔去了藍田` 先到吉之島那逛逛, 餓了到KFC用膳*
再到匯景逛逛` 買了一對黑鞋$50=V='' 終於換鞋了..>V<''
我跟弟去了冒險樂園冒險!! 弟弟玩得很高興, 呵..
中途更見到LAnA & WINNIE* 不過她們見不到我尼!!
再逛了一會兒的匯景就走了!! 到德田還是啟田逛了陣*
UM, 媽幫我+了$50八達通.. THZ>W<"
再搭MTR到觀塘* 逛了陣裕民坊跟裕民薈=]
最後再到家品屋.. 買了$20 PEN=W+ OK靚>VVV<"
然後.. 約7時許搭VAN仔返秀茂坪!!
嘩.. 抱住阿B超勀-33-'' +上佢成日扭計 -_-'' 激死我!!
行到個個隻腳都超勀-_______-'' 斷咁制-.-''






|