|
今天約8時左右起床* 經梳洗後.. 再嘈醒細佬`
約9時左右出門口` 帶細佬回校,
然後和媽媽+媽媽的朋友嘆茶*
買了8罐{1 SET*}零系可樂` 黑色新出那款*V*"
很便宜, $20.9 送了1支忌廉* 平!! xDDDD
至於下午尼, 我的午餐是1個碗仔翅+手捲!!美味..
還買了兩客甜品` 分別是芒果布甸+藍莓慕思!!
芒果布甸當然是本小姐吃尼*V* 藍莓慕思當然是老母大人吃*
不過.. 到現在甜品還在雪櫃=VV="
因大家都吃得太撐了-V- HAH.. 還是待晚上才吃*
今天終於有菊花茶飲喇!! 大家是時候清熱氣, 排排毒了..
今天實在太忙了=W= 還沒有時間溫習=V=''
不過, 我已經編定了一個時間表來給自己溫書*V* 呵!!
今天的天氣實在太壞了.. 經常憤怒和大哭*
別給自己太大壓力吧!! HAH.. 下面有今日既相睇`
----------------------------------------------------------




DD相靚nG靚尼!!*V*遲DD影多DD比大家睇!!
|