|
生病的第二天,極為辛苦的第一次`
7:20 左右春打黎約MEE,
好在佢打一打黎叫醒我-口-!!
如果nG系我又nG洗返GA喇`
搭10出門口* 去左街市買三文治,
系CENTRE開, 食到去秀安果邊先食完..
返到SHC買左包檸檬茶=)
考完READING, 有個小息*
買左支水.. 苦GEi /________\
不過飲晒, 上返去考WRITING*
訓左成粒鐘咁制, 訓"黎"頸TIM`
之後派通告等埋楠就走得了..
系曉麗行落去* 打算行落聯合GEi時候..
媽咪叫我系百佳等佢=)
等埋媽咪同妹上去大快活..
睇住佢地食.. 我無食/33\" 食nG落,
之後返到HM, 飲左DD盒仔茶*
2點幾果時嘔左次/____\ 想死`
之後3點幾落左去買左碗牛什河食..
到夜晚11點幾飲完盒仔茶又嘔多次*
嘔番成大半碗牛什河出黎..
爭DD連喉嚨都嘔埋出黎TIM>"<
個胃痛到.. 食左2次胃藥*
又食左N咁多次/粒藥, 食到想死/_\
同媽咪行落聯合-V-" 我提意..
落到去爆多人.. 重系睇到9點;*
12:20等到3:20就走人了/_\'' 實在等nG到`
等到我同媽咪都好勀好眼訓=]
SO搭的士返HM, 返到屋企3:30*
食左止痛藥, 止屙藥果DD先訓`
好辛苦, 爭DD訓nG到=]
|