|
生病的第一天,從未試過如此辛苦*
辛苦極了.. 一早起身, 頭痛頭暈`
nG知幾點起身食左粒藥=)
訓番` 11點見精神DD..起左身
梳洗, 頭都未乾就又黎料..
爭DD暈底左` 之後又肚痛,
點知又嘔/_________\"
出返黎阿媽煮左個面比我食`
雖然系頭暈頭痛` 旦都仆左出去..
去拎$$` 煩左我咁耐得果$200*
7:30返到HM, 訓左一陣` 起身食飯..
無食飯* 食左小小送` 太辛苦..
又訓返.. 差不多12:00起左身`
又食藥, 玩電腦.. 計埋食左5,6次藥都無用*
差不多3:00先訓番`
|