|
今天好準時地6:00比電話鬧鐘嘈醒`
本打算再ZZZ, 最後還是沒有-口-!!
開電腦, 梳洗咁=) 玩電腦*
搭9左右春打黎* 我話玩埋尼鋪先落去`
最後差不多8:00先落到去-V-''
春送左份禮物比我, 多謝春, 傑, 男, 多啦杰!!
爭DD遲到, 好在返到SCHOOL岩岩好*
考中作::` 都OK, 不過題目寫到好難明..
10:00考完* 比MISS煩左幾個字{全班留底},
10:15到走得` 打比媽咪, 上左茶樓搵媽咪`
返屋企換33* 扮下靚咁.. 11點幾落左觀塘,
我去MTR整DD野, 媽咪就去銀行入數咁=]
之後JOIN返媽咪` 去左裕民行左陣*
買左罐檸檬茶.. +埋媽咪支吾凍既烏龍茶, $11`
行多陣` 大約12點幾回家* 坐左陣..
2點幾出左去食野, 去大快活`
食左蕃薯, 芝士餅, 雞翼, 碗仔翅+綠茶*
食完野同媽咪去接細佬.. 再去買左3個芒果糯米糍*
回家把它吃掉` 好味!! 一路玩電腦, XPP*
今日個胃都系好痛, 一痛就好似穿左個窿咁!!
唉.. 呀媽吾肯買旦糕同壽C比我食-口-!! 因為未好返T^T好想食.........
邊個買比我食-口-!? 沒可能吧* 別傻/333\
........................................................................................................................................................................
多謝所有講過生日快樂GEi人* {排名不分先後},
同學+朋友子;.* 春, 阿潘x222`, 男, 傑, 多啦杰, 啟良, 心心, 阿肥, 大蕃薯, 寧寧
夜玥GEi fd子::` 文B, 阿珊, 檬仔, 少瓊, 淇淇, 戀戀, 草草, CECI,
死神, 雪凝, 愛著的是你, 牙蚊, 無名,
特別'*` 媽媽, 妹妹, 大富翁ONlI|\|E的微風無情-小學老師,
yahOo知識的eva_ho3388, szeszetoken,
E-MAIL;* 多謝各壇SEND來的系統E-MAIL* [生日的]`
|