糊糊塗塗日記
糊糊塗塗日記~係講一個糊糊塗塗傻傻下o既人經歷
yannie1016
暱稱: 糊塗﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回顧09年
2009-10-11
2009-10-02
將心比心!!
2009-09-30
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 59
今日人氣: 6
累積人氣: 2151
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


我返呢囉!! 分類: 未分類

放假第1日::同班去mk行街街,行到腰好痛!仲撞到陳鎧琪佢地!!

放假第2日::在家中發呆

放假第3日::趙小妹一早打來叫我同陳小妹陪佢去mk拎回鄉證!!佢張回鄉證張相比我笑左好耐!

                    又係去旺中行,之後趙小妹去我屋企過晚!!

放假第4日::起身已經係下午啦,之後去椰林閣食午飯!!趙小妹請客,多謝晒!!

                    晚上去左行花市,花市都無野行!跟住去左食糖水,我超怪食豆腐花仲加左4粒湯圓!!

                    我竟然食豆腐花都哽親,趙小妹同陳小妹係咁係到笑我!!

                    返到去係到執衫,因為30晚係大圍訓一晚,之後返大陸!!

                    執衫個時唔小心撞到隻手箊晒,痛死我啦!!

放假第5日::起身食左午餐後,陳小妹同陳老豆就去左洗白白,之後區大哥開車來戴佢地入大圍!!

                   我就好乖咁係屋企洗衫,洗碗,掃地等陳老媽放工一齊去大圍!!

                   (洗衫,洗碗,掃地係08年第一次做,也係08年最後一次)

                   陳老媽6點返到,我係咁吹佢快d,6點半就出左門口啦!!

                  一路坐地鐵係咁向陳老媽撒嬌同佢傾計,佢真係好小朋友,要我哄佢!!

                  一年中無咩時間好似個日咁同佢傾計,因為佢忙時,我又忙!!

                  成日罵你,事實你好煩又好無聊好似小朋友咁,但我好愛陳老媽你的!!

                  食飯個時好好笑,陳小妹整估陳老媽,搞到區大哥笑到哽親!!

                  仲將我食豆腐花哽親個件事相提並論,陳細姑仲話"個豆腐一定好硬!!"

                  之後食完飯,我地就打牌,大姑丈幫陳大姑睇牌,趙小妹就話"有無搞錯有人幫你睇"

              陳小妹話"你快d嫁個老公咪有人幫你睇!"

                  係陳細始屋企打地鋪,訓之前扭親個'膝頭哥',痛到喊!!行到痛!!><慘聽日點算!!



2009 年 1 月 24 日  星期六   寒冷


你給我最後的疼愛是手放開!!謝謝你!! 分類: 未分類

你給我最後的疼愛是手放開!!謝謝你!!

謝謝這數個月來你對我的疼愛!!

我要的愛你無法給我,我們之間的事已經纏繞了我好幾年!!

從相識到相戀到分手,是5年之間!!

5年我們離離合合多次,你有沒有發現我長大了??

我成熟了不像以前小女孩般需要你照顧,需要你提醒,需要你罵!!

所以謝謝你讓我自己走接下來的路,我會好好的過!!

我想日後再遇,希望大家都長大!!

 

我們不是太晚重逢,而是太早相遇了.

              人們說,年輕時遇上最愛的人,會是一場幸福的邂逅.

                     無奈的是,太早出場的人,我們未必懂得珍惜.

 

 

『因為你愛我,所以放手還我自由。』
『因為你愛我,所以不再讓我困擾。』
『因為你愛我 ,所以寧願你自己難過。』
『因為你愛我,所以你逼自己離開。』


WhErE DiD YoU Go? 分類: 未分類

為什麼你由於至於都不明白或了解我??

我並不是向你發脾氣!!

我不懂怎樣面對你,因此我不接你的來電!!

可能我沒有勇氣再面對我們之間的關係!!

你如小孩般從來不諒解我,令我措手無策!!

從前我們之間的感覺慢慢消失在我對你的冷淡中!!

在這一年我真的長大了,而你卻是原地踏步!!

我恐怕你看到,只會認為我只想找藉口說分手!!

離開對我是一種解脫,懇請你放手!!



2009 年 1 月 20 日  星期二   清涼


受寵若驚 分類: 未分類

尋日祁sir無啦啦打比我,叫我今日去搵佢!!

竟然係推薦我參加國民教育o既活動去北京!!

當時係受寵若驚,平時我去佢堂表現平平無奇!!唔係特出個d,佢竟然係全班當中搵中我!

對北京真係結下不解之緣!!不過仲要面試,去唔去得成就睇我自己表現啦!!

我係07年話過10年之後再去過,你仲話陪我去!!

我相信已經唔可以同你一齊去!!



忙碌的半個月!! 分類: 未分類