糊糊塗塗日記
糊糊塗塗日記~係講一個糊糊塗塗傻傻下o既人經歷
yannie1016
暱稱: 糊塗﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回顧09年
2009-10-11
2009-10-02
將心比心!!
2009-09-30
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 59
今日人氣: 5
累積人氣: 2150
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 13 日  星期三   陰天


妄想 分類: 未分類

尋晚點幾先訓.........同小方傾到好晚!!!

今日非常忙碌....忙碌得離我又有d唔開心!!!

一早10點幾,妹妹叫醒我話[mama,來到啦!!],我仲蒙在'被'裡

(p.s我mama係好麻煩,我地成家當左佢係皇太后!!)

我今年黎第一次摺被(p.s我係日日都唔摺,覺得冇謂,摺完今晚又要用)

我mama到左好快就去我老姑媽拜年!!

我衫換好~好彩叫我去搵位飲茶姐!!!

之後我地飲完茶,我就同呀B一齊去買野,然後去姑姐到!!!

去搭地鐵個時,我比成車人望住晒!!

一定比人唔誤會我係呀B個媽媽.........唉........!!!!

當我搭地鐵個時,包包打比我,一聽佢電話佢笑到唔停......

笑我個接駁聆聲.........-口-

去到姑姐到,佢又忙到死!!!

我去巴士站個時遇到蔡淇俊呀...佢真係好鬼高!!><

我自己返屋企個時,仲刻意搭一架慢d嘅車,當遊車河.........

愈遊得耐個人又諗得多野.....諗好多好多野關於佢,我地未來....(可能佢尋日講d野掛)

返去我個心情好沉重...我妹同我講佢問呀B關於我D野...

呀B係咁話我今日同佢同我BF去買野~唉,,,佢有妄想....唉...........

人慾望係無窮無盡~我開初想得到一個對我好嘅情人,E+就要現實/真實D嘅情人....

唉.......心一時總係覺得寂寞,一時感到比人愛嘅幸福......



2008 年 2 月 12 日  星期二   陰天


2008-02-12 分類: 未分類

我真系好想同你呢一世係咪一齊啊,你可唔唔可以應成我呢世都愛我一個啊?我真系好愛你啊,其實我都好希望你來搵我啊,只不過我好樣衰,只不過我擔心你未夠成熟,無辦法接受我呢個衰樣,所以唔希望你來搵我.你都系搵返第二個啦,原諒我生得臭樣,如果有下世界,我希望我生得靚仔d,陪得上你,唔好呢世甘,陪唔上你,原諒我,我唔靚仔,你原諒我,搵第二個,對唔住,sorry,對唔住啊,我金次好開心啊,同人地傾左好耐,飲左D,我將我o既顧慮,全部都付朱酒上,希望一醉方休想,愛我一世,O,K?我唔想失去你啊,我搵你一個就夠啦,我只要你一個,無需多個,你一個人就夠啦,呢個係我呢一世最大o既願望,你可唔可以應成我哦啊?

我真係好嬲,嬲佢點解咁冇自信,嬲佢點解唔明白我.....

唔明我愛佢d咩!!有時真係唔知佢點諗!!

我真係要冷靜諗諗我地之間相處方式,我表達錯誤,我愛得唔夠深,我比得好小時間佢....



2008 年 2 月 11 日  星期一   陰天


2008-02-11 分類: 未分類

今日訓到2點先起身, 到5點幾佢打比我問我點呀?(P.S我昨日感冒)

叫我上MSN傾計,我等到6點幾先ON!!

ON MSN 同佢傾左陣!!

之後老鼠問我:[情人節,我洗唔洗返學??]

我:[唔洗!!]

佢仲話:[等我仲買左朱古力,因為你...]

我好驚問:[關我咩事??]

佢:[一生中,中學生涯第一次有女仔送朱古力比佢!!](P.S第一個送比佢個個係我)

佢:[不過,個個女仔最後講左"你聽日買返比我呀!!"]

聽完之後我都啞左,我有講咩~我真係唔記得啦!

我:[sorry,令你有不愉快記憶!!]

佢:[唔係呀!!!]

 



2008 年 2 月 10 日  星期日   陰天


2008-02-10 分類: 未分類

今日晨早起左身,好早8點搭車返香港!!!

係車到有唔多想訓~返到香港好攰!!

都唔明個死8妹仲有精神出去行~抵佢死,腳生水泡!!

諗返係大陸個幾日真係幾好玩..............

 

 



2008 年 2 月 4 日  星期一   陰天


2008-02-04 分類: 未分類

今日非常之驚!!

我同小方開開下cam~無啦啦!!我見到佢媽媽&妹妹!!

後來,佢話呀媽想見下我~所以就見!!

當時我真係超驚!!

佢仲話佢媽媽問左d野,個我係唔係對佢有意思??

問我有冇去個佢屋企??佢媽仲見過我d相~仲話我好可愛添!!

小方仲問佢媽媽想唔想我做佢地媳婦??佢媽媽答[[好,but佢要求好高]

我之後打比呀珊同佢講~佢話[嘩...你地咁快見家長!!!]

我真係-口-..........總之好驚啦!!!!!