我地係寶林麥多勞撞到邵家業同班學生會係到開會!!
今日同妹妹,呀燕,表妹一齊出去mk!!!
我地各自各自行(我同表妹,呀妹同呀燕)
係港鐵車廂入面讓坐比長者~搞到成程都企!!
不過唔緊要啦!!幫到人我都開心嫁!!
之後我地企係mk港鐵出口出面食煙!!
食煙唔係問題~但我穿左對3吋高跟鞋!!!
加上我企左個幾鐘,好攰呀!!
為有買對新鞋~我買一對2吋高boots!!!
我仲買左冷帽,耳環,波鞋,bar.......
買左準備去北京d野!!!
仲行左女人街,陪表妹買冷,竟然冇冷買!!
然後去呀嬤個邊買,順便探探佢!!
姑姐同我地去食飯食'百好素食'
d素食真係幾好食!!!
而我爸,媽,妹就係屋企打邊爐!!
返黎個時撞到學長&詹偉豐~傾左幾句!!
|