今日好早起身準備d野去機場!!
d野鬼咁重~papa話同我去機場!!
我話唔洗廢事佢浪費車錢!!
mama幫我拎野&就陪我去麥當勞食早餐!!
一路食早餐一路等呀珊!!個死人肥錕又遲到!!
我仲佢輸到邊個快d機場~最後我贏左一粒朱古力!!
我地真係好無聊!!hahaha!!
飛左兩個幾鐘~差唔多到!!
我耳仔遇到氣壓~好痛左好耐!
痛左一個鐘左右~落左機仲痛~hlep!!!
痛到我喊!!
去到酒店~我亞左~3星級都咁樣!!
不過我真係好攰,好醜都住住先啦!!
當ping ping沖涼涼時~我打返屋企搞到我好想喊!!
我好掛住家人,朋友,同學......~我咁大個一個人去到咁遠!!
好想返香港呀!!! |