今日包包事件=我+B君之間事件~令我覺得有壓力!!! 我知佢好愛我~而我都中2佢架!!! 但我諗萬一我同佢散左!(應該係我同佢講分手~因為我未比人甩過) 四周d人一定話我錯~我msn某d fd都係佢d fd~呀珊等等 令我好似成為千古罪人咁~我驚驚!! 但我都唔知我地可以拖幾耐!!! 真係可以相愛6年嗎??? 今晚呀妹玩到好夜先返~激死我老豆!!! 呀妹變成咁~我好想教好佢~但我怕好身體有咩事!!! +上父母對呀妹都冇晒希望!!! 我一定要成擔佢地希望~我呀媽成日叫我讀好d書~叫我考大學...... 我會盡力去做!!! 因為我知道父母都一日老!!! 所以我一定要身體健康~擔起頭家!! 雖然係有d壓力~但我得架!! 唔係可能~係要!!!我一定要做到!!!!!
金日B君佢同我傾電話!!! 我聽得出佢好開心~因為我冇CUT佢線!!! 佢真係好簡單~小小野就好開心!!! 佢係羅湖~仲叫我過去搵佢!!! 但我咁大個女冇試過自己一個過關~而且太夜!! 所以我拒絕左!!! 因為我知道我地一定有機會再見面架!!!!^^ ,,]任性過才叫戀愛嗎??,..!!
琴晚呀爸叫我睇下D白血球對身體影響!! 愈睇愈驚~白血球高就咩肺炎,胸膜炎.......... ~白血球低就可能癌症徵兆.......... +上我自己感覺到身體真係差左好多!!! 心胸痛,頭痛/暈,咳嗽,腎臟痛,盤骨痛,尾龍骨痛 我唔怕有病~唔怕食藥~唔怕做治療!!! 我只怕四周o既人擔心我!! 我自己已經作出最壞打算!!! 勇敢接受挑戰~冇人人生路係咁平坦~挑戰先會令我成長!!!
唔係愛情先令我感動!!!今日睇左班fd D日記!!!知己朋友都我感動!!! 佢地同我家人一樣咁重要~係我生命中唔可以冇左佢地!! 下午去e院檢查啦!! e生話我小便樣本有過多白血球!! 叫我去抽血檢驗~抽血有小小痛!!! 仲叫我去再照超聲波!!! 唔知係咩病!!!
今日係結業禮~我地成班係呢一年o既努力付出~今日有成果啦!!! 當然有d好好~有d好差~希望我地一齊努力!!!升中四!! 我今年好努力付出~有好好好好成果!!! 我好開心!!!都得到其他人o既祝福!!!好多謝佢地!!! 特別係曲琪珊~Hey 雯~麥精~媽子[我好愛你地呀!!] 包包希望你再努力呀!!! 好想同B君分享我o既成果~但我知我真係好任性!!