今日佢明明話今招打比我嫁~點知佢下午同我講佢訓過龍...不過都算啦!!
收個份作文真係好似追債咁~玩死我啦!!!-口-
不過都唔夠包包,呀珊,hey man咁慘比賽!!
珊珊我愛死你呀!!你真係好勁呀!!500米用左2:02秒!!!一個字勁勁勁.....
當值係咁比呀爺話佢拋離人地50米~珊就狂打成就兄!!
明明唔關成就兄事~不過佢又衰係到笑!!!
分左組做專題~我,珊,媽子,蒲豪,施子,Rex Lee!!
我已經諗組名啦叫"金草"!!
今日妹妹到下午2點幾先返學!!!都唔知佢想點呀!!!
新一年希望佢乖乖地!! |