糊糊塗塗日記
糊糊塗塗日記~係講一個糊糊塗塗傻傻下o既人經歷
yannie1016
暱稱: 糊塗﹏*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
回顧09年
2009-10-11
2009-10-02
將心比心!!
2009-09-30
文章分類
全部 (199)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 199
留言總數: 59
今日人氣: 3
累積人氣: 2123
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 1 日  星期五   陰天


2008-02-01 分類: 未分類

今日划艇比賽~鵬鵬x左2次~但拎到第2好開心呀!!

小方今晚講左d野!!我明白,佢認為我唔認真+唔尊重+唔理佢感受!!!

我知我係有唔岩~我一定最力改!!!

但佢講個d悔氣+懷疑我o既說話時~我真係喊左出呢!!

佢叫我唔好咁open~但有時d野好難控制!!

我盡力去為你而變~可能我唔係完美o既女朋友~但都要嘗試!!

 



2008 年 1 月 31 日  星期四   雨天


2008-01-31 分類: 未分類

凍...凍...凍...呀

6點幾就自己醒左啦

7時幾到搞好晒點野~就睇睇新聞

今日得9度炸~好彩今日要比賽穿左運動衫

香港潮濕落雨凍到死呀><

今日陳美茵生日,上音樂堂時呀sir為佢彈左首生日歌

仲搞到佢感動到喊~生日快樂呀

因為準備划艇初中接力女子比賽~所以我無食野,怕頂住個胃

我拉第1捧速度ok啦~第2[hey man],3[包包]捧速度ok.......

最勁都係呀珊返超前拎到第一

我地都係享受過程多過結果~一個字

我地4個人開左支運動飲品~飲勝

飲完就打鐘~哦....冇飯食

唉最尾個2堂English TSA

上返去個時~馬長同施子係樓梯玩~我叫佢地唔好玩

馬長串我~我就用筆袋打佢PAT PAT

之後施子講你唔好打佢~因為快馬加鞭~超gag

放左學去圖書館當值~當完值又要去prefect開會

攰...攰...攰...

 



2008 年 1 月 30 日  星期三   雨天


2008-01-30 分類: 未分類

今日PE堂做熱身跑步個昤仲落住細細雨~幾驚仆倒呀

又拉划艇~but係接力~仲參加左女子組+混合組別比賽

唔好怕嬴輸~因為只係想中3留個回憶

中文代課miss做埋呢個星期走啦~真係唔捨得呀

專題研習d組名有d叫夏枯草...鷄骨草...櫻花草.......(個個同我組名差唔多)

好想告佢地抄襲我組名o既草><

今日放學miss lee因為遲起身敬禮(p.s遲起身敬禮要罰坐起10次)

班男仔就話要miss罰坐起10次~因為天子犯法與庶民同罪

miss笑笑口唔理佢地~miss叫再見後~全班噓miss

miss就叫多次~全班都係噓miss

miss無嬲就問全班係唔係唔想走??

全班都乖乖地聽話敬禮



2008 年 1 月 29 日  星期二   雨天


2008-01-29 分類: 未分類

今日佢明明話今招打比我嫁~點知佢下午同我講佢訓過龍...不過都算啦!!

收個份作文真係好似追債咁~玩死我啦!!!-口-

不過都唔夠包包,呀珊,hey man咁慘比賽!!

珊珊我愛死你呀!!你真係好勁呀!!500米用左2:02秒!!!一個字勁勁勁.....

當值係咁比呀爺話佢拋離人地50米~珊就狂打成就兄!!

明明唔關成就兄事~不過佢又衰係到笑!!!

分左組做專題~我,珊,媽子,蒲豪,施子,Rex Lee!!

我已經諗組名啦叫"金草"!!

今日妹妹到下午2點幾先返學!!!都唔知佢想點呀!!!

新一年希望佢乖乖地!!



2008 年 1 月 28 日  星期一   陰天


2008-01-28 分類: 未分類

今日第2日M到做成血流成河!!><

超黑仔~無bring my LA book!!!!

抽卡罰唱歌~唉...唱校歌,緊張到校歌都就來唱錯!!!(講真係唔多識唱)

仲比呀珊,包包蝦我~佢地打我個呀T-T真可憐!!