今日一樣凍,但我比尋日穿多左衫,暖好多!!
Art堂好好玩呀~好開心呀!!
1.我同施子玩到,佢同我講左句I Love You!!(係玩姐)
2.頂到馬長個肺,當我整緊前陰個時.佢迎面現來我唔小心撞到佢心口
跟住我就問佢"有冇頂親你個肺呀??"
3.我今日人生第一次覺得我畫圖係靚啦!!hahahaha
今日一出門口就感到寒氣迫人!!help,衫又著得少,凍死我啦!!
一路返學同呀珊講情人節~情人節我真係好想.....
黃昏時攬住佢係海灘睇日落!!
晚上一齊簡簡單單飲住酒對住個海互訢心事!!招早睇日出!!
小息個時~我同珊珊,hey man攬埋一齊互相取暖!!
呢一刻好想好想攬住佢!!
今日個新呀sir超似聲聲呀!!個樣超Q!!!
今晚,小方同我講佢明年呢香港呀!!好期待呀!!
今日心情唔多靚~成日罵人又發脾氣!!
真係唔知想點呀!!!
今日凍到死呀~當值係咁食風!!
我地聽日去行街~希望心情好d啦!!
今日當值都唔知係唔係食左火藥~係到罰人,罵人!!
1C班真係比佢地激死啦!!
今日放學個時miss比我地睇班相~佢地班野都幾無聊!!
扮安信兄弟~真係笑死我!!
係黎個時候miss就公佈頭十名名單!!
唉~明知自己考得差~希望係頭三名內!!
點知第四名!唉~算啦,我下次一定會再好嫁!
我通常第一學期考得唔好!
可能因為中文TSA時睇左篇有關'樂觀主意者'
樂觀主意者係努力進取~屢敗屢戰!!
心情冇上一次考第六咁灰,沉重!!
放左後去左DT室聽野~仲見到"衰人"
我就同"衰人"講我d唔開心野~我地走個時我聽錯左一句說話!
"考到(第四),好好o既啦!"~我就聽錯(抵死)
我就拍左佢幾野~正衰人!
返屋企途中~呀珊講下講下,講到聲聲!!
佢仲講呀聲聲上次同我講個句!!
"你係我心中o既女神!!"
返到去我打電話比爸爸,媽媽講~佢地都話我貪玩又貪靚!!
叫我下次努力d!!爸爸返到黎~話有野送比我!!
點知佢話比把新刀我自殺~跟住我扁嘴返房!
爸爸就話講笑~真係有野送比我!!
係一枝鉛芯筆~佢話枝筆唔洗'禁'芯都可以寫字!!
枝筆唔靚~但都幾貴$50!!
星期五後~我就盡量唔貪玩,唔貪靚啦!!!
我下次要做得更好嫁!!!!><我唔放棄!!
食完食後我地一家係到傾計!!
講呀爸呀媽o既愛情故事!!
呀媽係年輕時,都好似我地兩姊妹咁貪靚!!
到e+佢四十幾歲日日出街都化妝!!
仲有樣令我覺得我同呀媽好似!!
就係一樣開放,直接,唔知醜!!><
我呀爸呀媽當年都係分隔兩地o既愛情!!
我爸係香港~而我媽係鄉下!!
我媽當年仲寫左d肉麻情信呀!!
果然係有其媽必有其囡呀!!!哈哈哈!!
今日食完早餐,終於冇嘔啦~實在太好啦!!!
個頭前陰夾起左~比人話我個頭好睇過之前!!!
當然開心啦~但我之前好似個菇!!!><
食午飯個時~呀hey man比人玩~佢話得好岩~佢冇錯唔洗逃開佢地!!
hey man我支持你呀!!
今日上art個時~mrs叫我地畫d搞笑d漫畫!!
我諗起細個時爸爸厄我地話混凝土車係雪糕車!!
當時我同妹妹真係信以為真~到大大下先知~爸爸真係識講大話!!
今晚係爸爸比$$O既時間~我有$600幾!!
爸爸衰到死係到挑撥我同妹妹感情~但最後佢地都好衰厄我!!