今日心情大起大落!!but最後都係好甜蜜!!
媽子走左之後~我地遇到'他'同'她'拍拖!!
我地當時啞左~因為'她'好樣衰!!
同'他'一d都唔親~'他'靚仔,有才華,運動得!!
我地仲好無聊玩跟蹤~見完佢地之後我地兩個好灰囉!!
我地心諗我地仲好似好過'她'!!
返到黎~小方同我講話叫我做佢GF!!
當時我都唔係好明佢點解咁講~E+我明啦!!
珊啞多謝你呀~我愛死你啦!!
我佢仲打黎同我講I Love You!!><
我鬼咁開心真係連訓覺都幸福到甜甜絲絲咁笑呀!!
我相信今次我真係比任何一次都認真呀!!!
今晚呀爸仲話佢細發夢見見到自己識水上飄!!
唔知係唔係有其父必有其!!
我今晚同妹妹睇Peter Pan
佢睇完去訓個時~用好可愛o既線同我講....
姐姐你幫我鎖好d窗~如果唔係Peter Pan要帶佢走!!
我心諗你都14歲啦~唔係14個月大!!
仲好似BB咁~but我妹妹真係好鬼死Q!! |